Saturday 28 August 2010

Nog even uitbollen

Na mijn IJsselmeerovertocht twee weken erg weinig gedaan. Niet alleen wachtte het werk weer, ook had ik A. en de kinderen een dikke week niet gezien, en het was vooral de kinderen erg zwaar gevallen.

Ik heb afgelopen vrijdag en vandaag pittige maar korte (3 km) zwemtrainingen gedaan met mijn clubje op de Amerikaanse School in Dhaka, en ik ben begonnen met wat opfrissessies gewichtentraining bij een Britse sportinstructeur, Gary, die een fitnessbedrijfje in een apartement hier om de hoek heeft. Verder nog erg nagenoten van mijn succesvolle en onverwacht snelle overtocht, en van de enthousiaste reacties op de twee artikelen in het Brabants Dagblad over de overtocht en mijn Kanaalproject.

De afgelopen avonden heb ik ook tijd besteed aan het schrijven van tekst voor deze site, en het opmaken ervan. De komende weken hoop ik ook met het CIPRB te kunnen bespreken hoe we hun sponsoring het best aan kunnen pakken. Ik denk dat justgiving.com de gemakkelijkste manier is, maar als iemand betere ideeën heeft houd ik me aanbevolen.

De IJsselmeerbikkels zitten inmiddels op hete kolen: ze kunnen ieder moment worden opgeroepen voor hun Kanaalestafette, waaraan ook ik aanvankelijk zou meedoen (het werk kwam ertussen). Ik heb een paar leuke trainingen met ze gehad in Wassenaar, en twee van de zes (Marcel en Richard) hebben me bijgestaan tijdens mijn IJsselmeerovertocht. Succes jongens!!

1 comment:

  1. Hoi Milko, het ziet er erg goed uit. Als jouw conditie en techniek volgend jaar ook in deze staat verkeren, doe je Het Kanaal makkelijk met een arm. Haha. Veel succes, ik laat je volgende week even weten hoe het er met de column voorstaat. Even geduld nog.
    Houdoe wanne,

    ReplyDelete